چگونه به کاهش سطح کراتینین 6.7 در نارسایی کلیه
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه به کاهش سطح کراتینین 6.7 در نارسایی کلیه

چگونه به کاهش سطح کراتینین 6.7 در نارسایی کلیه؟ به رک و پوست کنده، به عنوان یک بیمار به بیماری کلیوی، تنها راه برای کاهش سطح کراتینین است به منظور بهبود عملکرد کلیه است. برخی از مواد غذایی و گیاهان خاصی قطعا می تواند سطح کراتینین تا حدی به دلیل اموال خود را ترویج گردش خون را کاهش می دهد اما آنها از درمان بیماری های کلیوی است. اگر شما می خواهید برای کاهش سطح کراتینین قطعا، شما باید برای درمان جامع و سیستم.
چه خواهد شد اگر بیمار نارسایی کلیه با کراتینین 6.7 به درمان منظم به موقع؟
در واقع، کراتینین 6.7 بسیار بالاتر از سطح نرمال، بیمار با این سطح آنها در حال حاضر به مرحله 4 نارسایی کلیه پیشرفت کرده است. در این مرحله بسیاری از نشانه ها و عوارض ظاهر خواهد شد، در صورتی که بیماران می تواند درمان مناسب را ندارد، آنها ممکن است درد بیشتر رنج می برند، حتی زندگی خود را در خطر بزرگ قرار داده، در نتیجه مستقیم این است که بیماری خود را به سرعت در حال سقوط ارومیه.
چه درمانهایی برای بهبود عملکرد کلیه مفید است؟
بالا هفت TCM درمان یک سری از داروهای چینی است، همه از آنها به خوبی موثر در درمان بیماری های کلیوی، آنها می توانند عملکرد کلیه های تعمیر کلیه های آسیب دیده و حفاظت از آنها را از آسیب بیشتر را بهبود بخشد. همکاری با یکدیگر، این درمان می تواند بیمار نارسایی کلیه با سطح کراتینین 6.7 کمک یک شانس برای یک زندگی با کیفیت بدون دیالیز.
آن بالا هفت درمان اشاره به داغ فشرده درمان (همچنین به عنوان طب میکرو چینی Osmotherapy شناخته می شود)، کامل حمام درمانی، فتیلهگذاری درمان، دهان پزشکی درمانی چینی، پا حمام درمانی، چرخه درمان و انما درمان.
اگر می خواهید بدانید که جزئیات بیشتر در مورد کسانی که درمان منظم و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان نارسایی کلیه، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا در WhatsApp / وایبر دکتر ما مشورت به طور مستقیم، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com
ما واتساپ / وایبر: +8618633865632





:: بازدید از این مطلب : 93
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 26 شهريور 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: